sex on fire.

Har folk inge vett i sig? hur fan kan man köra över någon så hårt och sen komma tillbaka och smöra? fyfan haha. slutar aldrig förvånas :P

usch ja, well. har väl inte hänt så mkt eg, mest jobbat å vart på träningar hit å dit, knappt hemma. Men nu är våren här iaf, helt tokigt underbart. Blir helt lycklig :)
Har även börjat rida Tasty nu när underlaget gett med sig, vi börjar alltid med sken å lite bockningar, som efter ca 5-10 min går över i hetsk trav för att sedan kunna lugna ner sig, Sist fick Jakob hjälpa mig, de gick verkligen inte, hon va helt hopplös, galoppörer alltså :) men hon är ju helt underbar min tjej :)
Red även Lillis Tello igår. Heeeelt underbart att va ute å rida i solen. Och lillis har verkligen fått ordning på honom nu, han va så fin hennes prins :)

och jaa, jag vet inte, allting känns så ruskigt bra nu :D
hade dock vart ännu bättre om Chanti hade vart hemma :) min stjärna!
Drömde att Ewa ringde och sa att hon inte skulle ta hem henne utan att hon skulle säljas bort och hon skulle skaffa något annat för hon inte ville ha Chanti längre, gosh. de va bland de värsta jag vart med om... usch!

men iaf...
nu blire tv :)
Puss på folket



....and you make me smile :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0