With your name tattooed across my heart.

Känner att jag är väldigt dålig på att visa folk hur mycket jag uppskattar dem ibland. Tror iof inte jag är ensam om det men varför är det så? Varför visar man inte bara hur mycket man uppskattar någon? Kanske är för man är rädd att bli sårad eller någe... I dont know. Men jag hoppas iaf mina närmsta vet hur mycket jag uppskattar dem. ,

Det finns verkligen vissa personer men ordagrant skulle dö för! Jag tänker inte nämna några namn, jag tror själva de vet vem de är. Det finns inga ord som beskriver hur glad jag är att dom finns, jag vet ingen annan jag har så kul ihop med, som jag trivs så bra med. Någon sa förut "klart alla har en djup hemlighet som inte ens din bästa vän vet om" men jag tror fan knappt de stämmer när de gäller oss, för er skulle jag inte skämmas att berätta något för. Herre gud, ni är som systrar för mig, ni står mig lika nära som min egen bror gör.
Jag vet att vi alla säger saker ibland som sårar, men det är inte med flit. Ni ska veta att ni är det finaste jag har!

Jag lovar verkligen att jag ska lära mig att visa uppskattning mer, även om det ibland kräver att jag så ska få svälja min stolthet.
Jag inser såhär i efterhand hur mycket annat jag även uppskattat när jag hade det. Innan det försvann.
Chanti tex. så mkt hon har lärt mig, så här nu när jag inte längre har dig vid min sida önskar jag att jag hade gjort så mkt mer för dig.
Och sen finns det en människa till... Trots att det var du som sa att "jag skulle aldrig låta någon såra dig och göra dig illa" trots att det var du själv som gjorde det, när det kommer till kritan inser jag att jag kanske skulle uppskattat dig mer, trots allt du gjort. Jag saknar att du är en så liten del av mitt liv numera, Du är faktiskt en av den som förstår sig bäst på mig. En av dem som alltid trott på mig även om du var väldigt dålig på att visa det. men jag vill att du ska veta att Jag Älskar Dig!


usch, för mycket tankar i huvudet just nu... känns som jag skulle kunna skriva en hel bok.

Cervello - stay and bleed.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0