In loving memory<3

Min älskade vackra Auguzt... det gör ont i hela mig. jag vet inte vart jag skall ta vägen eller hur jag ska må. Jag vet inte hur jag skall hantera situationen. Jag saknar dig, jag älskar dig. Jag känner att jag bara skulle vilja skrika rakt ut, skrika tills allt det som gör ont försvinner, men jag vet att det inte kommer få dig tillbaka.
Jag är så tacksam för alla fina år med dig, min fantastiska vän. Så mycket glädje och kärlek som du gett oss.
Jag skulle kunna skriva en hel uppsats men det kommer inte heller få dig tillbaka.. Mitt hjärta gör ont, mitt huvud snurrar och jag vill bara gråta... Det är så tomt utan dig...Ingen som muttrar när man kommer hem, ingen som springer ivägen, ingen som vill bli kliad på, ingen som sätter sig i knät på, ingen som lägger sin stora tass i knät för du vill att man ska hålla i den... Ingen som pratar å muttrar när man pussar på dig...
Jag älskar dig min älskade Auguzt <3

 

" När ditt skall har tystnat
Finns ändå ekot kvar
När dina ögon slocknat
Vi fortfarande alla minnen har
Vi spar dem i våra hjärtan
Så ingen dem ifrån oss tar
Tar fram dem då och då
Så finns du alltid kvar hos oss ändå"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0