Dead and gone...

så känner jag mig inombords, dead and gone! tror inte det finns någon annan som kan få mig att känna mig så värdelös och oönskad. förlåt men det är sant. du får mig verkligen att låta som ett riktigt problembarn som inte gör annat än ställer till med problem.  Det är så som lyckas kliva över gränsen så extremt som du gör. Det är sällan jag är så arg som du kan göra mig. det känns som de exploderar inom mig,

önskar chanti hade vart hemma så jag bara hade kunnat gå ner å sätta mig i boxen å bara känna hennes närhet, lyssna på hennes tuggande på höet. bara lägga armarna runt dig å trycka mitt ansikte mot din hals. jag saknar dig älskade häst, jag verkligen saknar dig. jag hatar dig för du inte är hos mig.... fan fan FAN!!!

och jag vill bara säga TACK till Ärtan å Natha, utan er asså... <3 obeskrivlig kärlek.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0