long time ago!

ohja. well. har väl eg inte hänt allt för mkt.
Mest jobbat, umgåtts med vännerna, letat häst för jag å Ärtan har ju fått våran efterlängtade boxplats nu :)
Festat en del också, kul kul :)
Å btw, fick ju i julklapp å födelsedagspresent av Natha att vi skulle på Chris Brown - GRYMT GRYMT GRYMT! riktigt jävla bra måste jag säga, om man bortser ifrån min vurpa jag drog när vi kom innanför dörrarna, haha har sjukt ont i mitt knä nu :P
Å jag har fortfarande inte vart å hälsat på min skatt Chanti, men jag ska jag ska jag ska! Känner mig så hemsk, känns som jag "glömmer" bort dig, men de gör jag inte, jag tänker på dig dagligen, glöm aldrig att du är min ögonsten :)

och btw, jag ska få en liten bebis till sommaren, en helt egen liten valp, tänk va mysigt, :D som man kan ligga å pussa på i timmar, å mysa med fingrarna i den helt tokigt mysiga valppälsen :)
en egen liten tjej ska jag få :)

å jag har även sagt upp ridskolan nu, känns helt sjukt, de trodde jag nästan aldrig, kommer sakna min Abbe baby, men får åka å hälsa på honom :)
 
Var även in på Hair & Face igår, ska beställa tid för att få slinga håret nu tänkte jag, mörkare :) hoppas de blir bra denna gång, tänkte ha lite nougatfärgat :) de blir säkert bra, tjejen jag prata med verka duktig :) i hope! haha. annars går jag i bitar! :D
men nu ska jag lägga mig i sängen med lilla Casper å mysa :)
puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0