all or noting.

Det här med å blogga är inte min grej riktigt.
Well, en del har väl hänt, Zazza växer å blir bara större å större, min vackraste :) kan lägga in bild sen hihi.
I övrigt så gick ju arbetet med Tasty så bra, men lyckan är kort, hon är numera såld till en tjej i Tierp där hon fick nya fullblodskompisar å verkar trivas kalas, vilket känns väldigt skönt, men jag saknar henne något enormt. min prinsessa, dig glömmer jag aldrig mitt hjärta! <3
Å efter många om och men ska nu min älskade Chanti komma hem, iaf ca 6 månader, då hon är betäckt med den tokläckra hingsten Ludwigs Champion, mumma!
sen får hon åka å bli mamma :) å va de ett tag innan hon får komma hem igen :)
å sen har jag träffat han den där, som bara får en så glad å allt. kan ej sluta tänka på honom, men allt blir ju inte jämt som man vill, men man ska aldrig ge upp säger dom ? så vi får väl se haha...
hm well...
ja, nej nu har jag ej tid med detta mer..
/A

vackraste TastyZazza :)<3


Kommentarer
mikaela

Hej,

Skulle vilja fråga dig lite om "exciting taste". Det är så att hon är till salu och jag är mycket intresserad. Sökte på hennes namn på google och kom in på din sida bland annat men också gallopsidor där det står om försäljningar. Det verkar som att denna häst har fått flytta runt en del under sitt korta liv som hon levt....är det ingen bra häst eller varför vill ingen ha henne längre en ett halvår som det verkar....tacksam för svar! Mvh/Mikaela

2009-11-13 @ 23:31:18
jeanette

hej. Är det rätt taste som bor i skåne men är sld till en tjej som heter jessica i Tierp?(: Det är nämnligen så att jag har köpt den. ett fullblod som är född 02?



//jeanette

2010-01-23 @ 23:51:18
URL: http://edmanjeanette.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0